Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

2013.04.20. - HOFESZ Vezetőségi verseny, Bakonycsernye

Minden évben a HOFESZ -melynek egyesületünk is tagja -, vezetőségi versenyt rendez. Itt az egyesületi vezetők bizonyíthatják, hogy a halfogáshoz is értenek.

Mi idén, a harmadik ilyen rendezvényen vettünk részt és bevallom hiába edzettünk, most viszonylag gyengén szerepeltünk magunkhoz képest. Hiszen az első szereplésünk mindjárt első helyet eredményezett, a második szereplésünkön a legtöbb halat fogó díját hoztuk el, most pedig a verseny első harmadában végeztünk.

Négyen képviseltük az egyesületet: Debreczeni Miklós, Ruff Miklós, Wohner Sándor és jómagam Mészöly Sándor.

A verseny előtti napon a Debreczeni Mikivel edzést tartottunk, ami egy területbejárásból és egy horgászatból állt. A területbejárás jól, a horgászat közepes eredménnyel járt.

A verseny napján Rufit küldtük pályát húzni, sikerült is az edzésnapi horgászhely melletti pályát megkaparintanunk. Bizakodva álltunk neki, hiszen az előző nap mellettünk horgászó helyi sporttársunk egész jól fogta a halakat, köztük méretes pontyokat is, hagyományos fenekező készséggel.

Természetesen  mi is megpróbáltuk leutánozni a versenyen a spori horgászatát, ez Wohner Sanyinak több pontyot is eredményezett. Mi hárman csak egy pár darab kárásszal és keszeggel tudtunk a végső eredményhez hozzájárulni és ezért kicsit bánatosan ebédeltünk. Így maradt nekünk a kb. 30 nevező csapatból a 11. helyezés.   Viszont, a világbajnok Nagy Attila és csapatát jól elvertük!

A rendezvény hangulatát és komolyságát bizonyítsák az album képei!