Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

2015.06.05-06. - Triatlon; Szigetköz

IV. Folyóvízi Pergető Triatlon
2015. 07. 04-05.
II. forduló, Szigetköz

A hagyományos tiszaroffi és kalocsai fordulók mellé minden évben keresnünk kell egy harmadik helyszínt, ami bármilyen hihetetlen is problémát tud okozni. Tavaly kipróbáltuk Mezőtúron a Hortobágy-Berettyót Iványi Peti és Némethi Tomi segítségével. Idén Meszlényi Józsi hathatós közreműködésével ellátogatott a mezőny a Szigetközbe a "tótok" és "tokosok" országába.
Itt mindjárt megköszönjük Józsinak, hiszen ő és barátai, ismerősei segítették ezt a fordulót megrendezni.
Külön köszönet a Dunakiliti Vadvíz Kemping vezetőinek Kránitz Bélának és Áginak a szállást és vendéglátást!
Extrém köszönet a Meszlényi-fivéreknek, hogy megtanítottak bennünket sört "szüpürcsülni"! :)

Pénteken érkeztünk Dunakilitire a Vadvíz Kempingbe, ahol a Triatlon mezőnyét a kempingben egy elkülönített rész várta. Sátorverés és sójázás után megnézhettük a Magyar Állam pazarlását a Dunakiliti erőmű épületét, építményét, ami azóta is érthetetlen módon kihasználatlanul csak úgy van.
Jártunk a fenékküszöbnél, ami biztosítja a Szigetköznek a vízellátást. Ismerkedtünk a Dunának ezen felső szakaszával és már fejben készültünk a másnapi versenyre.
Szombat reggel reggelit követően, kicsit később a szokásokhoz képest megkezdődött a II. forduló. Várhatóan a vízi nemzetségnek két faját lehetett eredményesen fogni: az egyik a balin, a másik egy szigetközi specialitás a "domoly" :) (a magyar horgász társadalom ezt egyébként domolykónak ismeri... ). A helyi három csapat természetesen a hazai pálya előnyét élvezve eredményesebb horgászatot mutatott be, mint az utazó keret.
A verseny napsütéses időben, jó hangulattal zajlott, igaz történt egy-két zátonyra futás az alacsony vízállás miatt, de hamar megbarátkoztunk ezzel a típusú folyószakasszal és délutánra-estére már a halakat is megtaláltuk.
Három év után végre a Tomi barátunknak is sikerült "vega-menüt" rendelni, úgyhogy ő is velünk együtt tudott enni. Az ételek mindenkinek ízlettek, kivéve Szapi barátunkat, aki kicsit morgott, mert az ebéd túl "kínaiasan-vega" volt brokkoli leves és rizs képében.

Végezetül a II. forduló eredményei:
1. Horváth Gergő - Kocsis Péter (1414 pont; 29 db hal)
2. Meszlényi József - Káldi Sándor (830 pont; 20 hal)
3. Szappanos Zoltán - Sári György (689 pont; 14 hal)

4. Varga Gábor - Forgó András (662 pont; 16 hal)
5. Dávid Ferenc - Antal Gábor (401 pont; 10 hal)
6. Némethi Tamás - Iványi Péter (316 pont; 8 hal)
7. Káldi Zsolt - Borovits Günter (306 pont; 8 hal)
8. Weidel Attila - Ferenczi János (261 pont; 5 hal)
9. Hodula Tamás- Pupp Ferenc (175 pont; 4 hal)
10. Kerekes Rudolf - Nagy Róbert (94 pont; 2 hal)
11. Kalmár Endre - Mészöly Sándor (80 pont; 3 hal)

És jöjjenek a képek, először a Szigetköz szépségeit örökítettük meg, aztán a fogásokról néhány kép, majd a verseny más mozzanatai és az eredményhirdetés láthatóak.

Köszönjük hogy itt lehettünk és együtt voltunk!